- Koers:
- 1,69 US$
- Open:
- 1,56 US$
- Vorige sluiten:
- 1,60 US$
- Dagbereik:
- 1,56 US$ - 1,70 US$
- Jaarbereik:
- 1,23 US$ - 4,29 US$
- Winst per aandeel:
- -1,60
- Koers-winstverhouding:
- -1,06
- 52 weken Prijsvork:
- 1,50 US$
- Volume:
- 37.398,00 US$
- Gemiddeld volume:
- 63.441,00 US$
Bedrijfsprofiel voor Urban One, Inc.
Urban One, Inc. is een gediversifieerd mediabedrijf dat actief is in de Verenigde Staten. Het werd in 1980 opgericht als Radio One, Inc. en veranderde in mei 2017 zijn naam in Urban One, Inc. Zijn hoofdsegmenten zijn Radio Broadcasting, Cable Television, Reach Media en Digital, die actief zijn in de Afro-Amerikaanse en urbane doelmarkten. Het segment Radio Broadcasting bestaat uit 64 uitzendstations en 8 HD-stations die zich in 13 urbane markten bevinden. Het segment Kabeltelevisie bezit en exploiteert het Afro-Amerikaanse gerichte kabeltelevisienetwerk - TV One en CLEO TV, een lifestyle- en entertainmentnetwerk. Het segment Reach Media biedt gesyndiceerde programma’s, zoals de Get Up! Mornings with Erica Campbell Show, Rickey Smiley Morning Show, de Russ Parr Morning Show en de DL Hughley Show. Het exploiteert ook BlackAmericaWeb.com, een Afro-Amerikaans gericht nieuws- en entertainmentwebsite. Het digitale segment biedt de Afro-Amerikaanse gemeenschap met sociale inhoud, nieuws, informatie en entertainmentwebsites, waaronder Cassius en Bossip, HipHopWired en MadameNoire digitale platforms en merken.
Sinds de oprichting is Urban One, Inc. gegroeid tot een leider op het gebied van urban media met een portefeuille aan diverse merken die Afro-Amerikaanse en urbane doelgroepen bereiken. Het bezit en/of exploiteert in totaal 74 uitzendstations (54 FM- of AM-stations en 20 HD-stations) in 15 urbane markten, waardoor ongeveer 37 miljoen luisteraars per week worden bediend. Daarnaast bereikt het segment Reach Media 20 miljoen unieke maandelijkse bezoekers en het digitale segment biedt 25 miljoen unieke maandelijkse bezoekers met zeer betrokken inhoud.
Urban One, Inc. blijft ook zijn bereik uitbreiden door allianties en samenwerkingen met entertainmentmerken, waaronder het jaarlijkse Radio One Music Festival en de “Get Up! Mornings with Erica Campbell”-ochtendshow. Deze evenementen zijn ontworpen om de beste urban entertainment aan de fans te bieden, terwijl er een platform wordt gecreëerd voor de artiesten om hun talenten te tonen. Ten slotte biedt het bedrijf advertenties, sponsoring en digitale oplossingen aan zijn corporate klanten en merken. Met de hulp van zijn externe partners is het in staat om digitale marketing en advertentiecapaciteiten en strategische marketingplannen aan te bieden die zijn aangepast aan hun doelstellingen.
- Beurzen:
- NASDAQ
- Sector:
- Communicatiediensten
- Industrieën:
- Uitzending
- Ticker:
- UONE
- CIK:
- 0001041657
- ISIN:
- US91705J1051
- Website:
- https://www.urban1.com
- Telefoon:
- 301 429 3200
- Herkomst:
- United States
- Medewerkers:
- 825