- Koers:
- 30,52 US$
- Open:
- 30,03 US$
- Vorige sluiten:
- 30,10 US$
- Dagbereik:
- 30,01 US$ - 30,67 US$
- Jaarbereik:
- 30,01 US$ - 38,96 US$
- Winst per aandeel:
- 1,11
- Koers-winstverhouding:
- 27,50
- 52 weken Prijsvork:
- 32,82 US$
- Volume:
- 20.342.824,00 US$
- Gemiddeld volume:
- 8.923.087,00 US$
Bedrijfsprofiel voor The Kraft Heinz Company
Het Kraft Heinz-bedrijf is een van ’s werelds grootste voedsel- en drankbedrijven, met een portfolio van meer dan 200 iconische merken. Het bedrijf werd opgericht in 1869 in Pittsburgh, Pennsylvania, en is vandaag de dag actief in meer dan 40 landen over de hele wereld. Het Kraft Heinz-bedrijf zet zich in voor het gebruik van duurzame praktijken en ingrediënten, met een focus op het verminderen van zijn ecologische voetafdruk en het creëren van duurzame producten. De producten van het bedrijf omvatten condimenten en sauzen, kaas- en zuivelproducten, maaltijden, vlees, verfrissende dranken, koffie en andere supermarktproducten. Daarnaast biedt het bedrijf ook dressings, gezonde snacks en andere categorieën; en specerijen en andere kruiden. Het verkoopt zijn producten via zijn eigen verkooporganisaties, maar ook via onafhankelijke makelaars, agenten en distributeurs aan ketens, groothandels, coöperatieve en onafhankelijke supermarkten, gemakswinkels, drogisterijen, waarde-winkels, bakkerijen, apotheken, massaverkopers, clubwinkels en voedseldistributeurs en instellingen, waaronder hotels, restaurants, ziekenhuizen, zorginstellingen en overheidsinstanties; en online via verschillende e-commerce platforms en retailers.
Het Kraft Heinz-bedrijf heeft een lange geschiedenis van innovatie en is al meer dan 150 jaar een leider in de voedingsindustrie. Het was het eerste bedrijf dat het concept van bewerkt voedsel introduceerde, en zijn producten zijn genoten door generaties van consumenten. Het bedrijf was ook het eerste dat het concept van “gemaksvoedsel” introduceerde, waardoor mensen snel en gemakkelijk maaltijden in hun eigen huizen konden bereiden. Vandaag de dag blijft Kraft Heinz innoveren, met de introductie van nieuwe producten en smaken die aanspreken op de moderne consument. Als onderdeel van zijn inzet voor duurzaamheid, heeft Kraft Heinz een aantal initiatieven geïmplementeerd om zijn milieubelasting te verminderen, waaronder het verminderen van water- en energieverbruik, het verminderen van verpakkingsafval en het verhogen van het gebruik van hernieuwbare energiebronnen. Het bedrijf zet zich ook in om voedselverspilling te verminderen, en heeft een aantal initiatieven geïmplementeerd om voedselverspilling in zijn activiteiten te helpen verminderen.
- Beurzen:
- NASDAQ
- Sector:
- Consumenten defensief
- Industrieën:
- Verpakte levensmiddelen
- Ticker:
- KHC
- CIK:
- 1637459
- ISIN:
- US5007541064
- Telefoon:
- 412 456 5700
- Herkomst:
- United States
- Medewerkers:
- 36.000